6 Februari 2010

Hej på er<3<3

Inatt sov jag jätte bra, vilket var väldigt skönt. på morgonen vakna jag av att min mamma höll på i köket, så jag bestämde mig då för att gå upp och be mamma fixa frukost till mig eftersom jag var så trött och egentligen inte hungrig men det är bäst att äta innan man tar mediciner annars mår man bara illa efteråt. Efter frukosten somna jag om och sov fram till klockan 14:32. Idag har jag vart ganska matt och trött i kroppen efter gårdagen men det gör inget för jag hade så ***** kul igår. Den mesta tiden idag har jag spenderat framför dator eller snarare datorerna, har ominstallerat min gamla laptop och sen har jag även städat rummet lite annars har jag bara softat och lyssnat på massa musik. Jag antar att många sitter å kollar på Melodifestivalen del 1 nu, jag skippa det den har gången anledningen är att jag redan tjuvlyssnat på bidragen och tyckte inte någon var speciellt bra. Nu på kvällen har jag vart lite små ledsen men det gick över efter en stund i duschen, så nu känns det mkt bättre klockan e snart 23:30 och jag ska nog sova om en stund eftersom imorgon ska jag upp tidigt för att hinna duscha håret och sånt innan vi ska på 18 års kalas.

Men jag hoppas att er lördag har vart bra och att ni som sitter uppe längre i natt får det trevligt.

Godnatt:
 


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0