8 Februari 2010

Hej på er!

Idag är Elwiirah 10 månader<3<3<3<3

Jag har inte sovit ett skit i natt, har haft jätte ont men jag ville ändå försöka vara i skolan minst 2 lektioner idag för det behöver jag. Så jag gick upp ur sängen (seg som f**n) och gjorde i ordning mig och sen åt jag frukost och idag blev det 2 knäcke mackor och importerad mjölk. Som vanligt går min buss 08:55 så jag fick nästan springa lite till bussen för att inte missa den, men det gjorde inget huvudsaken var att jag kom med bussen. Väl i skolan, första lektionen kolla En-gruppen på 17 again andra lektionen gjorde jag engelska läxan som e tills i morgon. Skollunchen var den bästa på länge, potatis å parjolöksoppa, MUMS. Efter maten ville jag åka hem, Jag var ganska yr så ramla nästan ihop på torget i stan, väl när jag kom hem så vila jag en stund för att orka plugga lite inför läxförhöret i morgon. Min bror har vart väldigt trevlig idag och det vill jag berömma han för och jag hoppas han fortsätter att vara det hela veckan ut. Nu på kvällen så har jag vilat mest för jag har så ont, det e tillå med svårt att hålla tårarna borta just nu för jag e så trött på att ha så ont och inte orka göra saker som e självklart för andra (t.ex. ut och gå, åka och bada, vara med på utedagar i skolan, vara med kompisar…). Jag vill också kunna göra såna saker men just nu e det svårt.

Min kamp påverkar inte bara mig utan alla runt om mig. Jag behöver er för att orka kämpa vidare, utan er kan jag lika väl ge upp.


Vilat för det mesta idag:




 Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
S-syrran<3

jag vill med se 17 again. vi får se den när jag kommer till helgen. puss

2010-02-10 @ 13:52:20
URL: http://mammajozefphina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0