9 Februari 2010

Ännu en dag!!

 
I natt sov jag ganska bra, men att kliva upp ur sängen och ta sig till andra rum är jobbigare än någonsin just nu, men eftersom det e tisdag och vi har 2 Engelska lektioner sen slutar jag så ville jag ändå åka till skolan och försöka vara med så gott ja kunde, och det beslutet ångrar jag inte för mina klasskamrater ger mig styrka till att orka kämpa vidare. När jag kom hem möts jag av mamma i dörröppningen och hon kramade om mig hårt och viska i mitt öra ”jag älskar dig”. Jag gick in i sängen och la mig och börja gråta för jag e ganska trött på livet just nu men det går över. Jag somnade med gråtande ögon jag vakna när det var middagsdags och då gick jag upp för att kolla mig i spegeln och jag såg ut som ett spöke jag var helt blek i ansiktet och jag kunde inte hålla mig för skratt då, HeHe. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt eftersom jag har så ont. Snart är det nog dags för mig att ta och försöka sova, hoppas bara jag kan somna och kan sova hela natten. Hoppas nu att ni har haft en bra tisdag och att kvällen fortsätter lika bra. Kramis


Själen skulle sakna regnbåge om inga tårar fanns.

vill bli frisk!:


var i skolan idag:)



 Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0