26 Februari 2010

hej på er alla!

Jag är fortfarande riktigt sjuk men jag ville ändå försöka vara i skolan en stund. Så jag gick upp som vanligt vid halv 7 och börja göra i ordning mig. Väl i klassrummet börja jag känna mig yr så efter 45 min åkte jag hem igen, När jag skulle gå från bussen till ytterdörren börja jag känna mig otroligt svag i kroppen och visste att när som helst skulle jag ramla ihop, som tur ramla jag inte ihop ut utan hemma i Hallen. Den sista biten från bussen å hem skulle jag alltså inte gått utan ringt efter pappa. Gjort e gjort jag försökte ju bara klara mig på egen hand. Nu på kvällen har jag fortfarande vart jätte svag och haft svår huvudvärk. Jag klarar tyvärr inte av att skriva mer om dagen. 
Sov sött allihop kramis.

mat:


MIn brors båge:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0