26 Mars 2010

Tjoo!!!!

Natten tills idag var lång och jobbigt för mig, jag sov knappt 1 timme på hela natten så var trött när jag skulle gå upp. Jag kom inte iväg till skolan idag utan var på sjukhuset i morse sen när jag kom hem igen vila jag och plugga lite. Jag Klara ju läs å hör delen i Np i engelska tillå med så jag fick 1 poäng mer än min lillebror som skryter så att han e jätte bra på engelska. Haha...Känd dej ägd lillskit!<3 Just nu har jag inte så ont, men det kan snabbt förvärras och jag kan få kramp i min kroniska bröstmuskelinflammationen som gör det svårt för mig att andas in ordentligt. Nu orkar jag inte skriva mer om denna tuffa dag<3<3

Ha en bra fredag<3<3<3


R.I.P Rolf 24/3-2010
Må du vila i frid Rolf Gustavsson<3


Jag:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0