En liten uppdatering=)

Heej<3<3

Jag har vart jätte sjuk de senaste veckorna/dagar så har inte orkat uppdatera min blogg men nu börjar jag må lite bättre men är fortfarande väldigt sjuk, från och med idag går jag på nya mediciner igen, jag kommer få jobbiga biverkningar nu i början så det vore snällt om ni kunde ta hänsyn till det. Jag ligger nog efter mkt i skolan nu eftersom jag inte orkat vart där på ett tag, men jag hoppas vara tillbaka där på mån-tisdag nångång. Nu jag har inte så mkt mer att säga. Jag lovar jag ska uppdatera mer så fort jag mår bättre... Kyss på er...

Ni får jätte gärna komma å hälsa på mig=)<3<3


Här får ni en liten söt godnattsång:


Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0