24 Augusti 2011

hej=)

Min natt var hemsk, inte för att jag sov dåligt egentligen utan för att när jag vakna så kände jag hur ont kroppen gjorde. Jag vet jag borde inte bärt så mkt som jag gjorde igår, men ibland måste man göra saker man inte ska. Jag Var själv med lilla trixiebelle en stund på dagen, medans det andra var i stan på lite ärende. Trixie sov och jag städa lite, så det var inga större problem. Tyvärr mådde Syrran sämre så nu på kvällen bestämde hon sig för att åka in till sjukhuset igen. Suck! så jag får ta hand om barnen nu, som tur sover dom och jag ska snart ta en dusch, och nana jag med. Imorgon är en ny dag.... Godnatt på er alla<3<3

Krya på dej nu syrran<3




Kommentarer
Jozefphina

Älskar dig min skatt!!♥ Tack för du har barnen och hjälper till med dem!!♥ ses på Söndag... om inte tidigare det beror ju på er ;) ♥

2011-08-25 @ 13:43:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0