En stor Besvikelse från skol-sidan

Heej...!

Misslyckad, värdelös, ledsen, arg, besviken... Behöver jag nämna fler ord om mig själv?.......=(
Jag är trött på att vara en någon slags studsboll för er. jag är en människa precis som ni, så varför då inte ge mig ett rakt svar om jag får plugga eller inte? Jag är trött på att behöva gå och vara ledsen och bekymrad för min framtid år efter år. Jag vill med kunna känna mig lyckad och glad. Men ni tänker ju bara på PENGAR!!!! det är allt ni vill ha! sen skiter ni i resten! Vad har jag gjort för fel för att förtjäna det här ännu en gång till? jag menar man kan inte begå samma misstag 4 år i rad?

En bra låt:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0