hemma igen...

Tjoo<3<3<3

idag vakna jag med världens huvudvärk, men det var bara att kliva upp när barnen ropa efter välling, den mesta tiden av dagen spendera vi framför tv, eller snarare vi kolla på massa filmer. Sent på efter middagen bestämde jag mig för att resa hem och vila upp mig inför att ha barnen hemma hos mig ett par dagar nästa vecka. Resan hem var jobbigare än dit, otroligt smärtsamt att sitta i en obekväm buss, och sen behöva vänta på tåget i 40 min, men men nu är jag äntligen hemma igen, visserligen väldigt trött och sliten, men jag haft det underbart kul de få dagarna jag var hemma hos syrran. nu blir det till att duscha sen sova för natten, hoppas ni kommer sova lika gott som jag lär göra. Kramis<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0