Som en fågel i bur!

Tjoho!!!

 Har sån jobbig hosta just nu så både lungorna och bröstmuskeln har börjat värker som faan. Men trots de har dagen gått super bra. Synd bara att jag inte haft ork till att plugg lite. Jag som hade tänkt göra prov nästa vecka. Men som sagt jag är inne i en svår månad nu. Då smärtorna och infektionsrisken ökar. Jag ska försöka få tag på min Läkare i GBG och fråga om de finns nått man kan göra/ta för att starka Immunförsvaret lite. För nu räcker de med att jag går ut i trädgården 5 min och jag bli sjuk, Kan inte ens träffa kompisar just nu pga att jag är så infektionskänslig. Nu ska jag försöka sova ett par timmar, KRAMIZ<3<3
 
Jag vill inte vara som en fågel i en bur instängd i ett tyst rum.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0