möte efter möte..


Imorse vakna jag tidigt, faktiskt före väckar-klockan och för en gång skull orka jag ta mig upp ur sängen direkt kanske för att jag inte har så ont i kroppen idag men det "kliar" otroligt mycket i halsen pga förkyldningen, men trots det känner jag mig otroligt pigg och glad. Möte nummer 1 idag, gick lätt och var snabbt avklarat. senare nu på efter middan var jag även på möte 2 om skolan. Det gick jätte bra trots att jag var super nervös och arg för hur dom har hanterat detta ärendet. Vi har nu tillsammans gjort upp om att jag bara ska läsa ett ämne och det är Matte A. Jag ska bara vara i skolan 1 timme på tisdagarna, resten pluggas hemma och Så småning om hoppas jag på en halvdags praktik. Nu ska nog lilla jag försöka sova innan smärtan i halsen och bröstmuskeln blir värre. KRMIZ<3

Kämpa, kämpa.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0