frågestund=)

Heeej<3<3

Tack så jätte mycket för alla frågor som kommit ut, dessvärre orkar jag inte svara på alla nu, så får dela upp det. Men här kommer 2 av alla dom jag fick in....<3 Efter att jag svarat på de frågorna är jag nu så trött att jag skulle kunna somna på datorn. KRAMIZ<3<3<3 Sov sött alla mina små söta läsare<3

Fråga 1:

Fråga 2:

Postat av: Joakim S
Hej ,undrar bara om det finns något botemedel för din sjukdom ? eller om du får ha den hela livet

Svar: Neej Tyvärr finns det inget botemedel, Men symtomen kan lindras med hjälp av olika läkermedel. I nu läget ser det ut som jag lär få leva med det livet ut, men med hjälp av stöd och mediciner kommer jag troligen kunna leva ett rätt normalt liv. Jag kommer skriva mer om min sjukdom så småningen om här i bloggen, så håll ut!



Kommentarer
emi

när började du tro på gud?

har du alltid gjort de , å varför tror du på honom ? :)

2011-09-15 @ 19:15:41
URL: http://emisplace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0