Ett Mysterium?

Godmorgon på er!
 
Vakna av att jag var blodig om händerna och att de smaka blod i munnen, men inget sår kan jag hitta. så en så länge är det ett mysterium vad jag råkat ut för i sömnen. Annars sov jag väldigt bra inatt efter att jag tagit en muskelavslappnade för att bli av med skakningarna.
 
Måste städa lite nu innan jag ska dra mig till affären för handla lite saft måste ju ha det hemma då jag inte får dricka mjölk under antibiotikakuren. SUCK, Saknar faktiskt mjölk men lika bra att låta bli så jag får bäst effekt av medicinen. Kramiz<3
 
En skön låt: 


Kommentarer
Melin

Hej vännen... om du inte har nåt sår i munnen man hade blodsmak i munnen och blod på händerna kan det nästan vara säkert att du fått näsblod, det rinner nämligen ner i munnen bakifrån när man ligger och sover...kram

Svar: Hej! Misstänker att det kan vart de, blöder lätt näseblod, dock oftast i duschen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-09 @ 14:54:18
Sofia

Ha en fin kväll! :)

Svar: Tack desamma<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-09 @ 20:18:42
URL: http://byfia.com
Malin

blöder du alltid jäte lätt. och fr blåmärken lätt osv..kolla och du får kolla om du har von willebrands sjukdom..jaghat den.. faktist inte så farligt o du itne får ett hårt slag i magen eller huvuvdet,,, men kolla det sen hör av dig till mig.. kram

Svar: Hej! Jag blöder lätt men inte mycket och får väldigt lätt blåmärken. Men tror symtomen tillhör Fibromyalgin, så det är nog ingen fara i sig. Men självklart ska jag prata med min läjare om det. Tack för tipset, Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-10 @ 07:41:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0