Fel medicin=dålig sömn

Godmorgon på er alla!
 
Min natt var fruktansvärt rent ut sagt, inte fått en blund sömn alls. Då magen ännu en gång höll mig vaken hela natten, trots flera försök till att sömna om. Hatar verkligen mediciner som förstör min nattsömn. Men inget att göra åt nu. Läkarna är ju lite efterblivna och inte fattar att man är Laktosintolerant trots att man vart det sen liten.
 
 Hur kan man ens med att skriva ut medciner med lakos i till en som är laktosintolerant och sen tro att det ska fungera? Är så sur på att jag tvingas betala för mediciner som gör mig sämre. Aja... Nu ska jag iväg för att hämta min duschpall och de. Kramiz<3
 
En veckan´s förbrukning av Antibiotikan som gör mig sämre:


Kommentarer
Mikael Pajari

Lycka till Älskling, Längtar tills du kommer hem igen<3

Svar: Tack min skatt<3 snart är jag i din famn igen<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-08 @ 10:03:54
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se
Anonym

Känner igen detdär.. får också alltid med laktos i, en gång han jag få hämta ut fyra förpackningar o läkaren lovade varje gång att de var utan laktos, men icke. hans a att dte inte fanns. men sen vid kontakt med akuten så FINNS DET ANTIBIOTIKA utan laktos. vet dock inte om det finns någon så bredspektrad så det hjälpre mot me.

menom du inte känner någon förbättring efter en vecka tycker jag du ska kontakta läkaren o fårga om du verkligen ska fortsätta??? man ska ju bli bättre av medicin, inte sämre.

*kramar*

2012-08-08 @ 10:18:38
Maddiie

Vilka dåliga läkare! Hoppas du får en bra dag trotts dålig sömn :)

Svar: aa=( Tack Desamma<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-08 @ 12:09:49
URL: http://maddiie.blogg.se
joanna

skrev igår men tror blogg.se krånglade då så det kom nog inte :(. men surt att du blir sämre, jag hoppas du slipper fullfölja antibiotikakuren om du bara blir sämre.
har också flertalet gånge rfått medicin med laktos trots laktosintollrens (+ mjölkallergi). en gågn hann jag hämta ut o testa 4 antibiotikakurer innan jag fick en annan läkare som klarade av att skriva ut enb utan laktos. den första hade dock lovat att kolla så det inte var laktos i. suck.
Men jag håller mina tummar att du år må bättre snart! o får medicin som hjälper o inte själper.

*krama*

Svar: Jaa, men ska iallfall försöka en månad men vet inte hur jag ska ta mig igenom de. När magsmärtorna kommer känns de som mensvärk så vet inte hur jag ska palla ha mensen samtidigt. Det skrämmer mig. Vården slarvar tyvärr ganska ofta med att ge mediciner med laktos i.

Tack gumman<3 Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-08 @ 19:37:51
URL: http://joizmeds.mittspejs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0