Jag som ville ut

Tjo
 
 Idag hade jag egentligen tänkt gå ut en sväng. Men inte så lätt när kroppen mår piss, så man varken orkar blogga eller ens vara vaken mer än några minuter så får jag helt enkelt försöka vila istället.
 
Jävla sjukdomar säger jag bara. imorgon blir det nog dubbla läkarbesök för att få hjälp med skiten. Måste bädda ner mig igen. (Sorry för alla stav fel! hade krampanfall imorse och mår inte så bra efter de!!) Kramiz<3
 
Kroppstatus idag: smärtor i huvud, höft, mage, rygg...Syndimma, TRÖTT, illamående.


Kommentarer
linda

Hej! Skulle du vilja berätta för mig om just hur det är att leva med ME? När du upptäckte det, fick hjälp osv? jag har varit sjuk i 16 mån utan framgång inom vård och diagnos, så vill gärna höra från andra hur de gick till osv.. Jag har skrivit i min blogg lite om hur det varit för mig. Anyway, mejla och berätta din historia om du vill!

Svar: Hej! Jag skrev 2 lång inlägg innan jag fyllde 20 i somras. Där står hela min resa till att få diagnosen. Tyvärr finns det inte så många behandlingar mot ME. Jag får bara B-12 injektioner och folcin och massa värktabletter. Kramiz<3
http://prinsessanjenniey.blogg.se/category/livet-innan-sjukdomarna.html
♥JèÑnIèY♥

2012-08-26 @ 18:54:28
URL: http://liindaahh.devote.se
ELFINA

ok.. så det finns inget "bot" mot ME. Så detta kommer du stackare få dras med hela livet?
det går upp och ner antar jag.. du måste vara stark.
är det ärftligt också?

Svar: nej, det finns inget bot:( men det forskars mkt i norge om cellgifter ska lindra/bota ME tillfälligt eller helt, så vet inte hur länge jag kommer få dras med skiten men som det ser ut nu så blir det livet ut eller tills nått botemedel hittats. Tack, Jag känner mig inte så stark men jag är nog gasnka bra på att försöka ha kul trots livets motgångar. Ingen i min släkt har ME och än vet inte forskarna ens om det är ärfligt men det har förekommit att flera i samma familj drabbats, så det kan vara möjligt att det är ärfligt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-08-27 @ 22:13:17
URL: http://elfinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0