DAGS Veckans sjukhusbesök...

TJO TJO!
 
Ja då var det snart dags för veckans 2 sjukhusbesök. Alltid lika jobbigt när man ska dit även fast jag vet att dom nu gör så gott de kan för att hjälpa mig. Är glad att jag hittat en bra läkare även om jag vet att han inte lär vara kvar så länge till. 
 
Idag hoppas jag att han har en plan för att lindra mina magsmärtor som de senaste dagarna vart fruktansvärda.I värsta fall lär jag avbryta behandlingen. För jag pallar inte ha mer ont än vad jag redan har i normala fall. kramiz<3
 
Saknar mina godingar!<3  Trixiebelle spelar så fint trots hon bara är 2 år:
 


Kommentarer
Emme

häftig blogg!

2012-08-14 @ 18:10:56
URL: http://threebloggers.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0