Äta, duscha, sova...

Godkväll på er<3
 
Blev inte mkt pyssel gjort idag tyvärr. Har knappt ens orkat vara uppe för att äta och det är tecken på att kroppen verkligen inte mår bra just nu. Nu på kvällen har kroppen iallfall börjat återhämta sig lite så kan sitta upp en stund för att få i mig mat. Ska även försöka duscha av mig lite så jag kan komma till ro sen när jag ska sova. kramiz<3
 
Kroppstatus ikväll: ONT I mage, rygg, nacke, axlar. Yrsel/syndimma, lätt illamående. Matt i kroppen, Trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tobbe » Webbdesign och massa annat!

Krya på dig! Hoppas du snart blir bättre! Såg att du hade några sjukdomar. Ska ta och läsa lite mer vad du har skrivit om dom. :)

Svar: Tack så mkt, Mår något bättre idag iallafall=) Gör de, fråga om det är nått du undrar. Inte de lättaste sjukdomarna att förstå. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-12-03 @ 11:29:23
URL: http://tobbees.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0