Lagar tacos!

Tjoo<3

Nu sitter/står jag och mamma och lagar tacos  till våran "mor & dotter kväll". Det går super bra.  Dock upptäckte vi att gurkan var fryst fast vi haft den i kylen. Men som tur hitta vi en annan gurka som var finare. Eftersom både jag och mamma är trötta efter bakandet förut så gör vi en enkel tacosrätt med få ingredienser ca 5-6st. Jag är egentligen inte ens så förtjust i tacos men det slinker ner lite då och då.

Kvällens planer:
Tacos
Prat
myskväll/tv

Trevlig lördags kväll!<3<3



Kommentarer
Clin

Hej

Hoppas du haft en bra dag =)

Skulle du vilja hjälpa mig med min fråga jag har på min sida?

Tack på förhand <3

2012-02-04 @ 20:31:39
URL: http://emmaclin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0