Skolbusskort bra eller dåligt?

Tjo!! Allt bra med er???

Jadå var det dags för veckans andra sjukhusbesök. Jag får helt enkelt försöka ta mig dit och hem utan att ramla ihop på vägen. Hur det ska gå återstår att se. Förhoppningsvis lär det gå bra då jag trots allt har ett skolbusskort jag kan åka på. 

För det är la meningen att man ska använda det??? Jag menar jag får ju inte direkt nån nytta av det när jag väl ska till skolan då det är ass långt från (skolans närmaste)busskuren fram till skolan. Det minsta skolan kan göra för mig är la för faan att fixa ordentlig skolskjuts så jag slipper bli sängliggades i dagar efteråt. Jaja skola=ärthjärnor.




Kommentarer
wilma

Hejsan! Har bloggtävling på min blogg nu, hoppas du vill vara med! :) Kram.

2012-02-01 @ 19:38:27
URL: http://jjustgoodstuffs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0