Tips om Hjälp??

Heej!

Jag behöver hjälp och det nu. Men vart ska jag få de i från?? åker jag till sjukhuset lär jag bara få frågan "Vad är ME/CFS?", Helt sjukt inte är det jag som gått och utbildat mig till läkare för att hjälpa sjuka/skadade.

Hur länge ska jag behöva leva så här liksom  utan nånsom helst hjälp? Varför får inte jag ha rätt till sjukgymnast...? Jag fattar inte nått av sjukvården/kommunens resonemang. vaddå smal? ska det hindra mig från att få hjälp/vård? vaddå inte sjuk? ser/fattar ni dåligt eller vad?! Är så jävla trött på SVENSK SJUKVÅRD!!!!




Kommentarer
Jenny

Men stackars dig gmn ! Jag förstår inte riktigt vad du har för sjukdom, men dom på sjukhuset måste väl förfan veta det ! :(



Puss <3

2012-02-08 @ 14:25:33
URL: http://todayisagooddaay.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0