Tankar som ville ut!

Tankar som ville ut!

Som liten var jag lik som många andra barn väldigt Sprallig och glad och hade många drömmar, men allt krascha när livet plötsligt fick en vändning. Jag blev SJUK! Och inte för en dag eller vecka och inte heller för en månad utan tills ett botemedel hittats. Mitt allt sprack, skolan gick åt helvete, Hela jag förlora kontrollen. Jag kan inte längre vistas bland mycket folk pga att jag är så infektionskänslig och inte heller utföra aktiviteter som jag tidigare brunnit för. Redan 7 år av mitt liv är som bortblåst och fler lär det bli. Vad gör man??? 

Det är klart man önska man inte fanns eller att detta aldrig hade hänt. Man känner sig mer ivägen än till nytta i denna värld. Men ändå kämpar jag så hårt för att klara detta helvete jag hamnat i!!!! 

Gud va skönt det var att få ut dessa tankar och framför allt få gråta ut. KRAMIZ<3

(Videon är gjort på en gammal mobil)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0