Svar på en lätt fråga!

Tjo på er!!

Jag har precis orkat ta mig upp från sängen till min laptop som står redo på bordet. Första fråga jag får när jag loggat in: "varför har du inte datorn i sängen istället?" Jo så här är det, förutom att jag har ME/CFS så har jag även en kronisk smärta i vänster bröstmuskel(den hamnar lätt i kramp) detta gör att jag inte kan halvsitta i sängen en längre stund eller luta mig åt ett håll.

Har ni fler frågor så är det bara ställa dom antingen som kommentar eller mejla in dom till [email protected] , nästa vecka kommer jag ha en frågestund här på bloggen mer om de kommer längre fram i veckan. KRAMIZ<3 

En gammal bild på mig och Iaah:



Kommentarer
moa

Vad är det för sjukdom du har? alltså hur påverkar den

2012-01-11 @ 18:28:16
jennifer / photography

Åh, tack så jättemycket! Kram!!

2012-01-11 @ 19:04:51
URL: http://jenniifer.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0