Akuttid hos min läkare

Hej på er!
 
Idag mår jag ännu sämre än jag gjorde igår. Kroppen värker som aldrig förr, mest hugger det i ryggen och magen + nacken strejkar. Min natten var helt okej men det tog över 4 timmar innan jag somna, vilket också gör att kroppen är väldigt trött.
 
Ett plus är att mamma trots motgångar ändå fixa en tid till min läkare idag. så nu slipper jag gå men det i en månad till bara för jag ska på semester. Ska vila lite nu sen måste jag börja packa innan jag ska vara hos läkaren. Kramiz<3
 


Kommentarer
josefines.se

Superfin blogg!!♥
Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter: http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Kram!!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0