ett litet stopp i stan för sjukhusbesök

Hej på er alla där ute!
 
Ja då var man hemma i stan igen iallfall ett par dagar innan man sen beger sig mot nästa mål. Men ska redan ikväll packa för nästa resa och även för morgondagens sjukhusbesök. 
 
Har sjukt ont i axlarna, höften, ryggen idag, vet inte vad jag ska ta mig till snart, "ARG". Funderar på att bädda ner mig för natten, då smärtorna ändå bara gör mig ledsen och tom. kramiz<3
 
Jag försöker bita ihop
men ändå brister det för mig.
Jag orkar inte mer
men hur många gånger jag än säger de
så har jag inget val än att kämpa.


Kommentarer
Karolina

Sjukt cool blogg, kolla in min! :)

Svar: tack<3 självklart ska jag göra de=)
♥JèÑnIèY♥

2012-07-01 @ 22:10:26
URL: http://knasbolln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0