Ett steg i rätt riktning

God förmiddag!
 
Natten var helt underbar, sov som en stock. Den nya medicinen fungera allså ganska bra trots att den gav mig efterbiverkning. Hoppas även nästa natt blir lika bra som denna. Men jag vågar inte hoppas för mycket, då jag lätt får bakslag.
 
 Är väldigt matt/svag i kroppen idag men har inte specielt ont. Vilket känns toppen för de är tecken på att de går åt rätt håll. Så om ett par dagar kanske jag mår betydligt bättre. Då kanske jag orkar hitta på lite roliga saker med Wiirah än att bara ligga i sängen/soffan hela dagarna. Kramiz<3 
 


Kommentarer
Maddiie

Vad bra att medicinerna fungerar och jag håller tummarna för att de fortsätter göra det :)

Du får ha en fin fredag!

Svar: tack<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-13 @ 12:05:45
URL: http://maddiie.blogg.se
Shenye

Hej Vilken bra blogg du har! Jag är med i en sångtävling som heter I Am Music och jag skulle bli jätte glad om du rösta på mig i gul tröja! Låten heter Fix a heart! Ha en bra dag kram Shenye! https://apps.facebook.com/i_am_music/?route=welcome

Svar: hej! Tack så mkt=) okej! ska kika in där, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-13 @ 22:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0