Injektion avklarat!

Tjo!
 
Dagens injektion kändes lite eller jag snarare hoppa till och råka spände mig väldigt mycke, men det beror ju på att jag inte fått injektionen på såpass länge nu så kroppen har börjat vänja sig av vid att få stick där. Men nu när jag börjat igen så kommer kroppen småning om vänja sig vid det igen och då kommer det inte kännas nått så länge dom inte träffar ett blodkärl m.m...
 
Jag hoppas Injektioner ger mig lite Kraft/energi igen, så jag orkar göra lite mer roliga saker än att bara sova. För vem vill sova bort hela sommaren???, Kramiz<3
 
(Går och nynnar på denna hela tiden)
Den ger mig en magisk styrka till att orka kämpa:
 


Kommentarer
Liniz

sv: tack <3 <3

2012-07-02 @ 16:00:21
URL: http://mylifeasliniz.devote.se
Carmela

Härlig låt :)

Sv. Tack så mycket! Är allt bra med dig?

Svar: Visste är den:) Jag mår rätt okej, sjdå?<3
♥JèÑnIèY♥

2012-07-02 @ 19:45:31
URL: http://carmelak.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0