Det gick toppen hos Sjukgymnasten

Natti Natti<3

Det gick jätte bra hos sjukgymnasten förut, dock har jag väldigt ont där hon var och kände/tryckte men annars känns det bra. Hon gav mig tillå med råd om vad jag ska göra för att lindra smärtan i bröstmuskeln, som jag hoppas fungerar så jag slipper den smärtan. Fick även en ny tid för att testa TNS och sånt nu innan semestern. Jag hoppas bara det lindrar smärtorna, vad annars finns det för hjälp/lindring mot ME & Fibromyalgi???

Nu ska jag traska i säng är nämligen super trött efter denna dag och känner mig även lite smått nere, vet inte varför men nått är det som spökar inom mig. kramiz<3


Kommentarer
Anchisa

sv; gulligt av dig att tycka så! ^^ Kram

2012-06-14 @ 22:02:55
URL: http://fokis.se
Inspire me, Darlin'

Jag hoppas verkligen att det funkar för dig!! Är så vidrigt att ha ont, och min mamma har också fibromyalgi o hon verkar lida så mycket när det är som värst :( :( <3

Svar: Usch då.... Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-14 @ 23:20:21
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0