Från tonåring till VUXEN!

Nu sitter jag här som 20 åring och ska blogga mitt första inlägg som vuxen. Jag har tänkt börja med att svara på några frågor som dykt up de senaste dagarna.  Under dagen kommer även 2 inlägg om  "Min kamp genom tonårslivet som sjuk". (En liten sammanfattning om vad som hänt mig under mitt Tonårsliv) KRAMIZ<3

1. Många har frågat om det kommer göra någon skillnad i mitt skrivande att jag går från Tonåring till Vuxen? 

Svar: Neej! Jag lär blogga precis som tidigare, därimot börjar en ny fas i mitt livet.

 

2. Vad är det bästa som hänt under tonåren? 

svar: Oj! svår fråga, men jag måste nog ändå svara att min bästa händelse under tonåren var när jag träffa min stora kärlek. Har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar honom.

 

3. Fnns det något du ångrar?

Svar: Jag ångra att jag inte var Modigare under åren i högstadiet men som tur har jag tränat bort de mesta av rädslorna.

 



Kommentarer
ullie

Stort Grattis i efterskott hoppas din dag va ok som den kunde

hur mår du idag då ?

här har solen varit nu så jag e glad :) kram

Svar: tack<3 Jodå det var helt okej, dock är jag väldigt trött och har fruktansvärt ont idag.
kramiz<3

♥JèÑnIèY♥

2012-06-30 @ 22:46:04
URL: http://weberskold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0