Sista minuterna av tonårslivet

TJO!
 
Nu är det bara ca 15 minuter kvar av mitt tonårsliv. Jösses vad tiden går fort, känns forfarande som jag är 13. Jag har egentligen aldrig längtat till 20 årsdagen då jag ändå inte dricker alkohol eller festar. så mitt behov av att bli 20 har inte vart stort.
 
Men det är ju ändå ett stort kliv för nu beger man sig in i Vuxen livet på riktigt. Man ska börja betala för vården, Jobba, bilda familj...Och till sist bli gammal. Härligt eller INTE.
 
jaja, jag ska iallfall krypa i sängs nu. Har suttit hela kvällen för att förberedda 3 inlägg för morgondagens bloggning, så nu är jag super trött. IMORGON BLIR JAG 20 ÅR!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0