Jag behöver RÅD!

Godkväll!!
 
Under dagen har jag mest sovit då febern stigit och tröttat ut mig helt. Jag hatar att ha infektioner i kroppen då de slår ut hela mig pga grundsjukdomarna. Orka knappt äta, gå, stå eller ens sitta upp för länge. Jag har funderingar på att byta tillbaka till B12-injektionerna för att få tillbaka mitt liv, men då lär jag bli låst istället. Jag vet inte längre vad som är rätt beslut! JAG BEHÖVER RÅD!!!!??? Kramiz<3
 
 Önska jag hade orkat ta mig ut lite, men inte lätt då kroppen vägrar:


Kommentarer
malin

Har du övervägt att gå i KBT samtal och få hjälp med din inställning till hela situationen? Kan ju vara bra att få prata av sig och man får jättebra hjälp att lära sig hantera de. De tar ju inte bort smärtan och problemen men du kan lära dig att hantera de. :) Låter jättejobbigt att bli så dålig hela tiden. Vet själv hur kroppen löper amokk när jag blir förkyld men kan inte föreställa mig hur du har de.
Krya på dig!
kram

Svar: Nej, vet knappt ens vad KBT betyder??=D Har funderingar på att åka iväg på Rehabliteringscenter. dels för att komma bort (från isoleringen här hemma) och sen få stöd och råd, hjälp och få träffa andra i liknande siutation. Det Jobbigaste är att man inte vet när man blir dålig, för jag kan må bra ena stunden och nästa inte. Så kan knappt planera mina dagar längre=( Trevlig helg<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-29 @ 07:49:06
URL: http://split.blo.gg
ullie

usch nej men va trist!! Låter verkligen inget roligt. Är nog på väg att bli förkyld eller allergi nyser i ett idag

Hoppas du kommer på en ösning som e bra för dej
ha nu en relvig fredag som det går och en mysig helg kram kram

Svar: aww<3 hoppas ditt ger med sig snart<3 Mamma ringde idag till VC, så fick tid för injektion redan på måndag. Ska bli skönt att få tillbaka livet igen. Hoppas du också får en trevligt helg<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-29 @ 10:44:14
URL: http://weberskold.blogg.se
malin

Du får de via psykiatrin eller till exemepl smärtrehab. Förstår att de är jobbigt och påfrestande men försök vara positiv ändå! :) Hitta något du tycker är kul som du kan sysselsätta dig mig oavsett. Man blir gladare då och de känns lite lättare. :)
Här står lite om det: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_beteendeterapi
Detsamma! Kram

Svar: Då är de kört är inte välkommen dit. jag är ju inte välkommen någonstans i min kummun mer än i mitt hem.=( Jag försöker men ibland brister de, speceilt när jag inte har någon intill mig. tror jag kommer må bättre så fort jag får injektionerna igen och sen att jag slipper ensamheten som det blev har ute på landet. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-29 @ 17:43:44
URL: http://split.blo.gg
Emma-Lou

SV: Absolut, jag fixar det!

2012-06-29 @ 20:06:28
URL: http://www.mondoblog.se/emmalous/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0