Nu får det vara NOG!

Hej på er!

Som dom flesta vet så mår jag väldigt dåligt idag efter gårdagen, men har inget annat val än att ta mig till skolan och skrika ut mina ord mot min lärare, tänker vara lika otrevlig som han var mot mig igår i telefonen. 

Neej! Jag tänker då inte vara den snälla och lydiga tjejen mer. Jag ska vara lika hård som han vart mot mig. Han ska inte få vinna detta, det är jag som ska vinna över honom även om det så är det sista jag gör innan jag slipper se gubben mer!  Håll nu tummarna för mig Kramiz<3

Störst vinner inte alltid!



Kommentarer
Terese

Bra där, stå på dig och kämpa! Ingen ska få trycka ner dig. Stora kramar

2012-06-13 @ 09:01:35
URL: http://teresedenrara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0