Packar 3 väskor!

 Tjo på er!
 
Har väldigt ont i magen idag och har feber frossa men annars mår jag helt okej idag  jämfört med igår. Så idag ska jag nog orka med en lite promenad till pizzerian för att köpa en grekisksallad. Mums ska det bli!
 
Men först måste jag packa för att allt som ska med till ön. Det kommer bli 3 väskor (en dataväska, en ryggsäck "medicinväskan" och en stor reseväska). Jag hoppas bara allt får plats i bilen sen annars får jag packa om.  Inte lätt att vara sjuk och behöva ha med sig så mycket hjälpmedel och mediciner.  Kramiz<3
 
En av Nomy´s nya låter<3:  


Kommentarer
Maddiie

Vad gott med grekisksallad :) Hoppas du får en bra dag och att det magonda ger med sig :) Kram

Svar: jaa jag älskar grekisksallad på sommaren:)
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-21 @ 13:29:06
URL: http://maddiie.blogg.se
Larose

sv: Lycka till!

Svar: tack<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-21 @ 18:39:36
URL: http://laroses.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0