inte konstigt att jag känner mig dålig

Hej!

Tårarna kom tillslut men som tur höll dom inte på så länge. Det är inte så konstigt att jag inte känner mig kry, då jag har fått feber. Jag hoppas bara det är tillfälligt så det INTE är en infektion pågång.

Mamma ska iallfall ringa läkaren imorgon för att fixa mediciner så jag klarar mig hela sommaren och även få reda på provsvaren. Hoppas de inte visa nått, men det tror jag inte det gör heller. Ska äta lite nu, sen mysa ner mig intill min älskling, Kramiz<3




Kommentarer
ullie

åh nej så trist för dej vännen :(
hoppas allt löser sej
njut med älsklingen en sväng så håller vi tummarna

Önskar dej en bra start på midsommarveckan ändå kram kram

Svar: aww tack<3<3 Idag åker mitt hjärta hem, men jag har aft det toppen medans han ar vart här.
Trevlig midsommar<3

Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-18 @ 23:48:47
URL: http://weberskold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0