Sliten, ledsen, arg

HEJ!

Jag är nu riktigt trött och sliten efter denna dagen. Smärtan värker från topp till tå och tårarna rinner för oro och rädsla. Mår även väldigt dåligt över en sak angående skolan men ska försöka släppa det nu och bloggar mer om det sen när jag känner mig redo för att ta upp de här.

Varför händer allt mig??? är det inte okej att vara en person med handikapp? ska man behöva bli ignorerad, hotad pga av att man är kronisk sjuk? *ARG! & ledsen* söker jag nu svar. kramiz<3

Våran superhjälte:



Kommentarer
Julia

Jättefin blogg! <3

Mobbning är aldrig okej. Det är till och med emot lagen!

2012-06-11 @ 19:12:26
URL: http://juliazlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0