Sovit ut

Tjo!
 
Inatt sov jag super bra och dessutom vakna jag inte fören vid 12. Så jag fick iallalla fall min skönhetssömn för första gången på väldigt länge. Tummen upp för de!!!!
 
Jag Känner mig även betydligt starkare idag, så lite träning lär det allt bli idag oavsett om det regnar eller inte. Jag ska även försöka skriva inköpslisa inför morgondagens shoppingrunda och lite pyssel lär jag nog allt hinna med. kramiz så länge<3
 
Saknar min älskling<3<3<3
(bild tagen från leklandet, därav varför jag ser så hängig ut)


Kommentarer
ullie

fin bild :)
ja du där skulle jag gärna bott men kunde varit några sovrum till men gud så fint =)

2012-06-25 @ 13:01:14
URL: http://weberskold.blogg.se
ullie

fin bild
hoppas ni inte regnade bort utan hade en mysig helg kram

Svar: tack=) Jaa regnet börjar göra mig lite smått galen nu (sover i en gäststuga med plåttak). Men på nått sätt är det mysigt med har tänkt pyssla lite nu med mammas födelsedags present. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-06-25 @ 13:10:21
URL: http://weberskold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0