Jag är jag!

Godmorgon!

Trots att jag är kronisk sjuk så är jag fortfarande samma person som innan jag blev sjuk fast med begränsningar. begränsningar som du kanske inte trodde fanns. detta är bara några av alla som finns!

*Jag kan inte lova att jag orka med att vara med dej ikväll trots att jag mår bra nu...

*När kroppen sviker en och man ramlar ihop...

*Jag kan inte planera allt utan måste ta timme efter timme...

*Under höst/vinter kan jag inte vistas bland folk för infektionsrisken...

*Jag har inte samma ork som innan...
(1 timme/veckan i skolan räcker för att jag ska bli dålig i 3 dar)

Så gör som jag ta vara på det bra sakerna som sker.



Kommentarer
Terese

Håller med!! :-)

2012-03-20 @ 11:28:29
URL: http://teresedenrara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0