solen lyser och jag vill ut!

God förmiddag!

Än så länge mår jag ganska bra, dock krånglar höften igen men det ska inte få stoppa mig från att komma ut en stund idag, har ju suttit insängd nu i 2 dagar i sträck pga SNÖ och feber. Men nu ska jag äntligen få komma ut och njuta lite av solen igen.

Planen är att ta mig till nån bra affär som har naturgodis... Men det är ju lördag så vet inte om det går några bra bussar. hade jag nu vart helt frisk dvs så jag var innan jag drabbades av ME/CFS & Fibromyalgi, så hade jag gått eller så cyklat dit men det kan jag inte längre då kroppen knappt orkar gå runt huset. 

Från grym långdistans löpare till pensionär, härligt att veta att man snart ska fylla 20 "NOT"



Kommentarer
XTIO /Andreas Söderberg

Sv, tack så mycket. hatar att ha rethosta!!!

2012-03-10 @ 12:50:37
URL: http://xtio.nu
ullie

ska du kolla på mello i kväll ?

Tror looren vinner eller hoppas . med denna röstning vet man aldrig

ha en bra kväll kram

2012-03-10 @ 17:30:30
URL: http://weberskold.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0