Finner inga ord

Hej!
 
Denna smärta gör mig så ledsen och arg just nu. Vill bara slå sönder nått för att få ut all ilska som bubblar inom mig. Men vill inte göra sönder nått pga en jävla infektion som förstör mitt liv ännu mer.
 
Jag hade hoppats slippa få fler infektioner nu innan jul men det gick inte. Det är bara inse att resten av denna höst/vinter kommer bli som ett fänglese utan tillgång till frihet ute. Jag vet inte vad jag ska skriva mer, är så ledsen och arg på att vara en fågel i en bur! Älskar er! Kramiz<3
 
Fibro-symtom/plågor:


Kommentarer
Framtid4every1

Kämpa på vännen.
Livet är orättvist ibland,många kommer undan med mindre livskriser & sen är det tyvärr många som gång på gång får tunga bördor,så fort dom är på väg att resa sig.
Men av allt detta måste man tro att på något sätt kommer det att stärka dig,mig & många andra.
Det gäller bara att inte ge upp(hmm kanske inte rätt person att säga just nu) men man måste tro & du är värdefull.Kramar Om Fina Kämpe <3

Terese

Stor värmande kram! Får hoppas att det kan bli lite bättre.

2012-11-07 @ 10:47:40
URL: http://teresedenrara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0