Injektion före de roliga!

Hej!
 
Idag hade jag egentligen velat följt med pappa hem till Kungariket men eftersom jag har min injektion som måste tas idag för att jag ska orka med helgen, så hade inte så mycket att välja på mer än att va hemma.
 
Tyvärr är det så här ganska ofta, att jag tvingas välja bort de roliga för att åka iväg till sjukhuset/VC. Men samtidigt vet jag hur viktigt det är för att jag ska kunna fungera någorlunda bra. Kramiz<3
 
En annan gång får jag följa med hem till mitt kungariket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Tråkigt och behöva avstå roliga saker :(

Svar: Ja, men jag har lärt mig njuter desto mer när jag väl har roligt. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-11-30 @ 15:05:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0