Upprörd, ledsen.

TRÖG eller vad?!
 
Känner mig lite smått nere sen besöket hos sjukgymnasten imorse. Hon påpeka bla att jag bara var lat och att jag borde va mer aktiv och sen öka träningen allt eftersom. Har hon missat läsa juornalerna eller vad syssla hon med? Jag vet seriöst inte om jag vill gå dit mer. Har vart hos henne 5-6 ggr men nu har jag fått nog.
 
Jag kämpar mig upp varje dag och försöker göra de bästa av dagen med flera aktiviter som är anpassade för mig som inte slår ut min kropp men ändå får mig glad och är bra för kroppen. Men hon verkar inte förstå hur mitt liv är.
 
Jag lider inte av bara Fibro eller bara ME, jag har både och. Så som hon prata så vet hon inte ens vad ME/CFS är. Sjukt besviken på dagens besök... Hade tänkt prata med henne angående hjälp för att jag ska kunna ta mig ut mer men det vågar jag inte nu när hon var sån. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0