ovantligt tidig morgon

God förmiddag!
 
Idag var jag upp redan vi halv 9, vilket är ganska ovanligt när det gäller. Jag tycker det är kul att gå upp tidigt när jag väl klarar av det, men jag kommer behöva sova middag för att orka med kvällen sen. Så egentligen kvittar de om jag går upp tidigt eller sent det blir ändå lika många vakna timmar.
 
Jag sover ju mellan 10-12 timmar per dygn vilket är jätte bra. Sen har jag blivit väldigt noga med mina kvällsrutiner, vilket gjort att jag har lättare att komma till ro och sover bättre. Så jag är jätte nöjd med att jag hittat mina rutiner som gör mig bättre. Kramiz<3
 


Kommentarer
Sölvi

Hejsann....Kikade in hos dej,och lämnar ett litet avtryck efter mej! :))
Ha det godt./Sölvi

2012-10-02 @ 22:25:40
URL: http://kristenbloggen.blogg.se/?tmp=504263


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0