Tack alla underbara sköterskor<3

TJO!
 
Om en liten stund ska jag bege mig till sjukhuset för att få veckans injektion. Hoppas även få tips och råd hur vi ska gå vidare med mina smärtor. Jag har ju trots allt världens underbaraste sköterskor som mer än gärna hjälper mig.
 
Så skönt att äntligen hittat några inom vården som man kan lita på och samtidigt känna sig trygg med. För trots att dom aldrig hört talas om ME så är dom intresserade av att veta mer om de. En stor lättnad för mig. Måste göra mig i ordning nu, kramiz<3
 
Min dags ros går utan tvekan till mina underbara Sköterskor som så snällt ställer upp.


Kommentarer
Maritha

Det är verkligen guld värt i vår situation att träffa på "rätt" vårdpersonal! Som du skriver så måste de inte kunna så mycket om sjukdomarna från början, bara de är intresserade och villiga att hjälpa. Kraaaam <3

Svar: Ja... Det är så skönt att kunna gå dit utan att behöva oroa sig. Dom är riktigt nyfikna... Dom frågar ofta om det nått dom är osäkra på eller vill veta mer. Helt underbara sköterskor här. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2012-10-01 @ 18:51:07
URL: http://maritha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0