Bra dag trots att jag är sjuk!

Natti natti!
 
Trots att alla mina sjukdomar + följdsjukdomar har jävlats med mig hela dan, så har dagen ändå vart ganska bra. Jag har bl.a orka göra mig ett smycke som jag ska ha till en av mina favo-klänningar. Sen har jag även spenderat massa tid med min älskade mamma nu på kvällen. Vilket vart super skoj. Älskar att umgås med mamma. Nu måste jag nog krypa till sängs om jag ska orka med den jobbiga resan imorgon. kramiz<3
 
Kroppstatus idag: Ont i huvudet, nacken, axlar, höften, ryggen, magen. Hjärtklappning, kallsvettas. Skakar, syndimma. slem i halsen.
 
Några av alla mina smycken jag gjort:


Kommentarer
Maritha

Vilka fina smycken du gör! Gillar särskilt de långa mobilsmyckena :) Kram!

Svar: Hehe tack så jätte mkt<3 Jag älskar att ha mobilsmycke till mobilen=)
♥JèÑnIèY♥

2012-09-23 @ 18:48:34
URL: http://maritha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0