Lek och bus trots smärta

Godkväll på er!
 
Har värk precis överallt, värst i nacke, axlar, höfter. Som tur man har Trixiebelle här annars hade man nog deppat ihop sig totalt idag. Visserligen har jag mest legat i sängen eller i solstolen, men jag har ändå känt mig otroligt glad.
 
Jag har lekt med tösen så mycket som jag orkat och det lilla räckte gott för att hålla henne sysselsatt under dagen. Imorgon vill jag ha mer ork till att kunna ta med tösen på nått roligt äventyr utanför hemmets gränser. Kramiz<3
 
Trixiebelle leker ute i Trädgården:
Lite fruktstund är alltid poppis:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

Åh min lilla Prinsessa <3 Saknar henne!! Min sötnos <3
Vi har föresten tänkt, kom ni ner med henne på Lördag. Puss <3

2013-04-23 @ 22:09:23
Tilda

åå va söt!!

2013-04-24 @ 09:10:34
URL: http://alteryd.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0