Allt går inte som planerat

Tjo!
 
Min helg blev inte alls som jag hade tänkt mig. Redan på fredagen innan vi skulle åka kände jag att nått inte stod rätt till. Men på lördags morgonen vart jag ännu sämre, så tog febern och det visa sig vara höffeber jag åkt på. Jag la och sov tills klockan 6 på kvällen. Jag bestämde mig då för att försöka vara uppe lite för min kompis skull.
 
Kände mig jätte dum bara för jag sov medans min kompis var med där ute, men samtidigt hade jag inget val. Han hade bra förståelse till de, men inom mig kändes de inte alls bra.
 
Idag mår jag fortfarande inte bra i kroppen, Skakarjätte mycket så har svårt att stå, gå. Dock är inte febern lika hög som igår. Som tur har jag rullstolen kvar så den lär jag nog få behålla ett tag till, annars var de tänkt att jag skulle lämna tillbaka den på tisdag. Nu ska jag vila lite, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Moa<3

Hej nu är veckans blogg avslutad ! checka in för att se om det blev du ! :)

2013-08-18 @ 18:59:25
URL: http://www.sukiz.blogg.se
En flicka som är stark

Veckans blogg är nu avslutad hos mig! In och kolla om det var just du som vann, och om inte - glöm inte att anmäla dig till den nya omgången! (:

2013-08-18 @ 21:28:04
URL: http://jessi91.spotlife.se
Madeleine

haha bilden beskriver perfekt hur jag aldrig kommer upp ur sängen på morgonen!

Svar: Ja, det är nog rätt många som känner igen sig i den bilden, Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-08-19 @ 12:52:47
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0