Hösten är här och de märks

Hej!
 
Nu när hösten kommit har även värken ökat och det gör att vardagen blir ännu mer komplicerad. Många tycker vintern är värst men för mig är det hösten då det går från varmt till kallt. Det tar otroligt mycket på kroppen med stora väderomslag. Här nedan får ni mina knep för att klara hösten. kramiz<3
 
Några personliga Knep:
* Låt inte solen lura dig! Klä dig varmt och skydda kroppen från kalla vindar.
*Duscha varmt innan läggdags (om ork finns)
*Be någon massera lätt RUNT de ställen som värker, allså inte direkt på.
*Rispåse/värmedyna
*TENS-apparat
 
 
Hello world, this is me life should be, 
fun for everyone. 
Life is easy if you wear a smile, 
just be your self don’t ever change your style,
you are you, I am me, we’ll be free.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nnad

Jag har köldallergi och börjar märka av det nu. Duscha varmt innan läggdags är bland det bästa som finns och sen smörja in sig med bodybutter, är döskönt för då kliar det inte längre :)Dock skulle jag vilja ha ett badkar men det har jag inget :(

Svar: Det gör jag med, så skönt att krypa ner i sängen varm och fräsch. Ja, badkar är något jag också vill ha så mycket skönare och mer avkopplande. Dock håller inte mina päron med om de, då dom anser att det är för trångt i vårt badrum. Hoppas du får en fin vecka. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2013-09-01 @ 22:00:51
URL: http://nattstad.se/nnad


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0