Semester är nu slut

Hej på er!
 
Min semester vecka från sjukhusbesök har gått super fort, så idag var det dags att åka hem till stan igen. Jag har verkligen inte sett fram emot denna dagen, snarare tvärtom hade jag bara sluppit alla sjukhusbesök i veckan, hade jag lätt kunnat stannat en vecka till.
 
Men tyvärr är behandlingarna och undersökningarna viktiga så kan inte avboka dom. Vill ju inte åka på samma skit jag fick för 2 veckor sen. Jag har iallafall ätit ikapp de jag missa den veckan. Gått upp 4 kg=) Så sjukt stolt över mig själv. Jag kan faan ta mig igenom vad som helst! JAG ÄT STARKAST I VÄRLDEN! Kramiz på er<3
 
Livet är som ett träd, tappar, växer ut på nytt om och om igen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
My Vestlund

fin bild!

2013-08-12 @ 14:45:48
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0