Sjukhushistorien

Om sjukhusvistelsen!

 

Det blev totalt 4 akutbesök innan jag blev inlagd på KAVA för svår urinvägsinfektion som gått överstyr (spridigt sig till njurarna). 5 påsar dropp innan jag kunde sakta men säkert börja behålla riktig mat igen. Men att det ska behöva gå en vecka innan man får hjälp. Trots att jag vart helt borta, febrig, smärtpåverkad så skickades jag hem 3 gånger från akuten.

 

Tillslut tröttna jag och vände mig istället till en läkare på VC och hon skicka mig direkt till Kirurgakuten, där kirurgen lägger in mig omedelbart. Tyvärr tog detta otroligt mkt på min kraft och även den starka Antibiotikan ”Ciprofloxacin Krka 500mg” som jag nu ska gå på till den 13/8 gör mig muskelsvag så måste använda rullstol. Detta elända kom som en chock för mig och min familj. Så vet inte om jag nånsin lär glömma denna mardröm. Kramiz<3

 

Bilder från sjukhusvistelsen:

 

Jag samma dag jag skulle åka hem!

 Dropp:
Min första rullstol!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer
MY VESTLUND '

men usch, krya på dig <3

Svar: Tack så mkt<3
♥JèÑnIèY♥

2013-08-06 @ 14:47:29
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0