Söker ny Engelsk arbetsbok!

Hej!
 
Jag sitter även idag och studerar engelska. Jag är snart klar med hela min arbetsbok och är nu på jakt efter en ny. Gärna en som är "Engelska A". Så om ni har något bra tips på arbetsböcker eller vart man kan få tag på en bra så får ni gärna skriva eller mejla det till mig. Kramiz<3
 
ONE TWO THREE
 
Ja är yes
nej är no
och man räknar
one two three
1-2-3
 
En hund är a dog
en katt är a cat
och this är något
annat än that
 
Sorgsen heter sad
men glad heter glad
en bok är a book
och en väska - a bag
 
visst är engelska konstigt.
 
//Hans och Monique Hagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josefine

söt engelska :)

2013-08-14 @ 17:39:30
URL: http://hosjosefine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0