Studera på egen vilja

Godkväll!
 
Jag har idag pluggat lite Engelska för att hålla igång den så jag inte glömmer av allt jag en gång lärt mig. Dessutom tycker jag det är kul att prata, skriva engelska. Jag har även fått komma ut en sväng med rullstolen tack vare min underbara kompis Viktor. Imorgon blir det nog en tripp till stan för att shoppa lite men även för att låna böcker på Stadsbiblioteket med mig som stöd har jag nog min krycka. Jag vill ju inte skada mig frivilligt. Kramiz på er<3
 
Kroppstaus idag: Fruktansvärda smärtor i V-arm, båda höfterna, benen, nacke, handlederna. Vagel i V-öga. Snuvig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

fin du är! hoppas du blir bättre, kram :)

2013-08-14 @ 11:42:32
URL: http://claralisas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0